Obecnie wszelkiego rodzaju branże, oferujące produkty od tych niezwykle popularnych, po niszowe (pozornie, bo i nisze coraz szybciej wypełniają się ofertami sprzedających), są właściwie przesycone ofertami. 

Można się o tym przekonać choćby przyglądając się stertom paczek wypełniających poczty czy punkty odbioru, z których lwią część stanowią właśnie zamówione zakupy. Paczek często szarych, nijakich, nieprzyciągających wzroku i nie cieszących oka kupującego. Dobra wiadomość jest taka, że w tym morzu przesyłek można wyróżnić swoją markę i produkt – wystarczy, że właściciel biznesu zdecyduje się zainwestować w taśmę z indywidualnym nadrukiem!

Taśma z indywidualnym nadrukiem – co to za produkt?

Taśma z indywidualnym nadrukiem to po prostu taśma do pakowania przesyłek dla klientów, z tą różnicą, że produkt tego rodzaju jest spersonalizowany, na przykład poprzez dodanie na taśmie logo lub nazwy danego przedsiębiorstwa. Pomimo że taśma tego typu pozornie może wydawać się niepotrzebnym, czysto ozdobnym dodatkiem do przesyłki, w praktyce jednak, zdecydowanie może wpłynąć na rozpoznawalność marki. Poza walorami estetycznymi  taśmy te cechuje  także wysoka jakość, zapewniająca przesyłkom nie tylko efektowny wygląd, ale i bezpieczeństwo. Akcesoria do pakowania z indywidualnymi nadrukami produkowane są na zamówienie, produkty z nadrukowanym logo czy nazwą firmy, dostać można na przykład w sklepach internetowych, szukając na przykład produktu o nazwie taśma z nadrukiem.

Taśma z nadrukiem – jaką rolę może odegrać w reklamie firmy? 

Zdecydowanie się na taśmę z nadrukiem to doskonały krok marketingowy, bo tego rodzaju działanie pozwala zaznajamiać się klientowi z marką dosłownie na “pierwszy rzut oka”, by nie powiedzieć „od pierwszego wejrzenia”. Osoba kupująca od razu wie, od kogo jest przesyłka, a radość powodowana zakupem narasta na długo przed otwarciem opakowania. Taśma tego rodzaju wpływa korzystnie tak na stałych, jak i nowych kupujących. Tych pierwszych ucieszy i zachęci do zakupów pięknym, estetycznym opakowaniem, a tym drugim pozwoli lepiej zapoznać się i „opatrzyć” z marką. Zwiększa to szanse na dokonanie ponownych zakupów w danym sklepie przez obie te grupy.

Taśma z indywidualnym nadrukiem – inne zalety produktu

Poza wspomnianą wyżej zaletą – spotęgowaną reklamą wśród kupujących – warto mieć na uwadze choćby to, że taśma z nadrukiem buduje świadomość marki nie tylko wśród kupujących, ale pośród wszystkich, którzy mają z przesyłką kontakt, zanim paczka dotrze do adresata. Kurierzy, osoby pracujące na poczcie i w punktach odbioru przesyłek, jak również i przyjaciele czy rodzina nabywców dóbr oferowanych przez daną firmę, mają okazję zaznajomić się wzrokowo z daną marką. Być może w przyszłości to właśnie w tej firmie dokonają zakupów. Taśma z nadrukiem to ponadto jeden z tańszych sposobów promocji, który ostatecznie tnie koszty, a nie je mnoży, bo przy zastosowaniu takiej taśmy właściciel firmy może zaoszczędzić na droższych produktach do pakowania. 

Taśma z indywidualnym nadrukiem, przy niskiej cenie, pozwala promować biznes na wielu polach – pomaga w kreowaniu wizerunku firmy, promowaniu przedsiębiorstwa, a także dodatkowo zapewnia przesyłce bezpieczeństwo, utwierdzając klientów, że dana firma jest niezawodna, a zakupy w ramach konkretnej marki są bezpieczne. Odpowiada na morze potrzeb klientów, wyróżniając jednocześnie biznes spośród morza innych przedsiębiorstw. Zdecydowanie warto zainwestować w ten produkt, by klient mógł „wyłowić” dokładnie ten produkt, który to właśnie my proponujemy i powrócić „na łowy” do reklamowanego w taki sposób sklepu jeszcze nie raz!

Udostępnij