Jeśli prowadzisz sprzedaż i jeszcze nie posiadasz kartonu z własnym logiem — czas to zmienić! Nawet małe opakowanie może mieć wielkie znaczenia. Ta niewielka zmiana może wprowadzić wiele zysków do Twojego biznesu.
Sprzedawca, o którym się nie zapomina
Przede wszystkim większość ludzi jest wzrokowcami. Badacze zakładają, że ponad 60% ludzkości najlepiej postrzega świat zmysłem wzroku. Co za tym idzie firma bardziej zapada w pamięć klientom, jeśli na pudełku widnieje jej znak firmowy. Nabywca jest w stanie odróżnić firmę od innych, szczególnie jeśli nadruk jest charakterystyczny, a na dodatek nawiązujący do przedmiotu, który nabył. Świetnym rozwiązaniem są zabawne ilustracje, które wyróżniają się na tle innych. Kupujący, otrzymując paczkę w pudełku z nadrukiem, zapamiętuje sprzedawcę, dzięki tak nieistotnym dla niektórych elemencie, którym jest logo. To natomiast łączy się z większym prawdopodobieństwem ponownego zakupu przez tę osobę. Ta inwestycja w pudełko z własnym nadrukiem może okazać się fantastyczną okazją do pozyskiwania stałych klientów.
Pakowanie przesyłek nowym trendem w Internecie
Ciekawe opakowania, dbałość o szczegóły to cechy, na które ludzie zwracają uwagę. Ostatnio w sieci pojawił się wysyp małych biznesów, pokazujących pakowanie przesyłek. Po wyświetleniach widać, że ludziom się to podoba. Można zobaczyć masę komentarzy, w których potencjalni klienci zachwycają się estetyką pakowania przesyłek. Ludzie lubią dostawać ładne rzeczy, przy których widać, że ktoś je starannie zaplanował i przygotował. Nie jest to jednak nic zadziwiającego. Każdy człowiek bez wyjątku ma wewnątrz siebie potrzeby estetyczne, które sprawiają, że cieszą nas piękno i harmonia. Szukając potencjalnych klientów, powinniśmy wziąć pod uwagę również i te potrzeby.
Znacząca marka zdaniem klientów
Posiadając pudełko z własnym nadrukiem, przestajemy być kolejnym anonimowym sprzedawcą. Zyskujemy w oczach klientów, którzy patrzą na nas jako na poważną firmę, która dba o klientów i reputację działalności oraz firmę, która ciągle się rozwija. Nie tylko inni tak myślą, ale jest to też prawdą. Ta zmiana, która wydawać by się mogła małą, niesie ze sobą wiele pozytywnych konsekwencji. Zakładając własną działalność, nie możemy przestać doskonalić naszego biznesu. Przez brak rozwoju można doprowadzić do braku nowych klientów, a nie jest to zamierzenie nikogo z dystrybutorów. Wprowadzając w swojej działalności pudełko z własnym nadrukiem, poprawiamy swój wizerunek, a jednocześnie ilość klientów, czyli swoje zarobki.