Praca w call center jest wymagająca pod wieloma względami. Wiele osób nie przepada za tym, gdy konsultant do niego dzwoni. Często jednak klienci nie mają wyboru i samodzielnie muszą skontaktować się z infolinią w jakiejś sprawie. W wielu przypadkach również działanie call center jest wręcz nieocenione – to właśnie infolinie przychodzące i wychodzące, szczególnie w przypadku działu sprzedaży czy reklamacji. Jak sprawić, by funkcjonowanie infolinii było wydajne i… przyjemne? 

Call center w małych, średnich i dużych firmach – jak podnieść ich wydajność? 

Rola call center jest nieoceniona. To często pierwszy, a w niektórych przypadkach jedyny kanał komunikacji w wielu sprawach. Dzięki działowi call center, swoje usługi może świadczyć wiele firm – w tym także te, które nie mają fizycznie swojej siedziby, bo zajmują się np. pośrednictwem w sprzedaży czy sprzedażą wprost z magazynów. 

Sprawna i rzetelna zdalna obsługa klientów jest kluczem do sukcesu i w dużej mierze decyduje o tym, jakie zdanie o firmie będzie miał klient. Od tego zaś zależy, czy będzie ją polecał, czy odradzał. Warto pamiętać o tym, że negatywne opinie mają o wiele szerszy zasięg niż pozytywne. Dlatego warto dbać o dobre imię firmy w każdej chwili. 

Utrudniony kontakt z infolinią, przegapione połączenia, na które nikt nie oddzwonił, czy też konieczność tłumaczenia każdemu pracownikowi sytuacji od nowa – to największe zagrożenia dla rzetelności firmy. Dlatego zdecydowanie warto mieć pełną kontrolę nad wszystkim, co się dzieje i w pełni wykorzystać potencjał firmy. Jednym z narzędzi, które niewątpliwie w tym pomogą, jest system call center w chmurze. Więcej informacji na temat tego, jak działa i jakie korzyści daje, znajdziesz w tym miejscu: https://systell.pl/systell-call-center-w-chmurze/

System call center w chmurze – najważniejsze korzyści z wdrożenia 

Zalet wdrożenia oprogramowania call center w chmurze jest mnóstwo. Najważniejszą z nich jest bez wątpienia to, że dostęp do całej bazy danych masz w zasięgu ręki. To niweluje wszelkie problemy z dostępem do historii klienta, a tym samym – konieczność wdrażania każdego pracownika w historię problemu czy potrzeb klienta. 

Oprócz tego system daje ogromną niezależność od miejsca pracy. Dzięki temu, że wszystkie dane są przechowywanie w chmurze, możliwa jest także praca zdalna! Do korzystania z usługi wystarczy bowiem tylko dostęp do Internetu – całą funkcjonalność masz w zasięgu ręki. 

Jakie jeszcze korzyści daje oprogramowanie call center w chmurze? To:

  • sprawne zarządzanie czasem korzystania z usługi;
  • minimalizacja ilości potrzebnego sprzętu – wystarczy tylko komputer z dostępem do sieci;
  • bardzo łatwa obsługa;
  • cykliczne, bezpłatne aktualizacje oprogramowania;
  • system 2w1: call center i usługa operatora telefonicznego.

Zawsze możesz liczyć również na przejrzyste płatności (miesięczny abonament), usługi serwisowe w cenie, wysokie bezpieczeństwo użytkowania, a także wsparcie serwisowe w każdej chwili. 

Przetestuj oprogramowanie i przekonaj się osobiście o tym, jak wdrożenie takiej niewielkiej zmiany może zmienić wiele w sprawnym funkcjonowaniu Twojej firmy!

Udostępnij