Predictive dialing to najlepszy wybór, jeśli chodzi o pracę z dużymi bazami leadów, zwłaszcza z zimnymi. Jeśli masz dużą liczbę leadów, do których musisz zadzwonić i chcesz wykonać to zadanie tak szybko, jak to możliwe, call center w chmurze z Predictive dialerem pomoże Ci w tym. Tak czy inaczej, wiele niuansów jest ważnych przed wyborem odpowiedniego oprogramowania do wybierania numerów. Przede wszystkim chcesz uzyskać jak najwięcej ze swojej inwestycji, więc wybór oprogramowania powinien być dokonany ostrożnie i po szczegółowej analizie, którą zdecydowaliśmy się przedstawić w tym artykule.
Jak wykorzystać wszystkie dostępne funkcje predictive dialing?
Zawsze chcemy wykorzystać wszystkie możliwe możliwości i osiągnąć maksymalne rezultaty w każdym projekcie, nad którym pracujemy. Oprogramowanie do automatycznego wybierania numerów jest Twoim dobrym przyjacielem w zadaniu zwiększenia możliwości Twojego contact center, zwłaszcza gdy działa poprzez inteligentny algorytm predictive dialing. To znacznie zwiększa wydajność agenta i pozwala szybko przejść przez masywne zimne bazy i uzyskać rzeczywiste spostrzeżenia. Przy okazji, istnieją ważne wskazówki, o których powinieneś pamiętać przed rozpoczęciem doświadczenia z wybieraniem predykcyjnym. Opiszemy te wskazówki, aby pomóc Ci przygotować swój zespół i firmę, aby uniknąć częstych błędów, które są często popełniane przez innych ludzi.
Więcej operatorów – większy wpływ
Obserwacje wykazały, że algorytm predictive dialing lepiej pasuje do zespołów, które obejmują od 15 do 20 agentów. Możesz użyć oprogramowania Predictive dialing, ponieważ zebrałeś od 5 do 10 agentów, ale efektywność połączeń wychodzących będzie wyższa, jeśli będzie więcej operatorów. Wynika to z samego algorytmu i jego kluczowych zasad pracy – predictive dialing zapewnia najwyższy wskaźnik obłożenia agenta – do 80% czasu pracy. Skoncentruj się na tworzeniu inicjatywy i wysoko wykwalifikowanego zespołu call center, jeśli zdecydowałeś się na zakup oprogramowania Predictive dialing.
Zmniejszenie czasu bezczynności agentów
Dzięki oprogramowaniu Predictive dialer, czas przestoju agentów jest 4 razy mniejszy niż w przypadku osób korzystających z wybierania ręcznego. System pracuje nad zapewnieniem takiej ilości połączeń, jaką zespół agentów jest gotowy otrzymać. Ta funkcja znacznie zwiększa motywację agentów, ponieważ są oni skoncentrowani na swoim bezpośrednim obowiązku – dokonywaniu sprzedaży. Dzięki mniejszej ilości czasu bezczynności, agenci spędzają do trzech razy więcej czasu na rzeczywistych rozmowach sprzedażowych z klientami. Taki wzrost jest możliwy tylko dzięki oprogramowaniu do predykcyjnego wybierania numerów, a jeśli chcesz, aby Twoi przedstawiciele wykonywali więcej połączeń i więcej transakcji, rozwiązanie do predykcyjnego wybierania numerów jest właściwym wyborem dla firmy.
Skonfiguruj reguły ponownego wybierania dla każdego stanu połączenia
Idealnym wyjściem jest, jeśli wszystkie nieudane dialery wychodzące będą miały zautomatyzowaną funkcję ponownego wybierania. Opcja ta sprawia, że kampania automatycznego wybierania zapisuje wszystkie kontakty, nawet jeśli połączenie nie zostało odebrane. Dzięki temu będziesz mógł ustawić najbardziej odpowiedni odstęp czasu pomiędzy kolejnymi połączeniami, aby nie powodować dyskomfortu u klienta i w końcu uzyskać udane połączenie.
Ustal zasady dotyczące stref czasowych, aby uniknąć nieporozumień
Zdarza się, że istnieją 3, 4 lub nawet 10 stref czasowych, które są obsługiwane przez jedno contact center. Tutaj otwiera się nowy horyzont możliwych problemów, które mogą pojawić się z powodu błędów operatora lub niewystarczającej ilości danych. Na szczęście wiele programów do predictive dialing posiada opcję ustawiania kampanii według stref czasowych. Zwróć uwagę na tę kwestię, bo jeden błąd może kosztować bardzo dużo.
Wybieranie predykcyjne jest lepsze dla cold callingu
Automatyczne wybieranie numerów to świetna opcja dla każdego contact center, ale algorytm predykcyjnego wybierania numerów idealnie sprawdzi się w przypadku dużych baz leadów, zimnych leadów i kampanii zbierania danych. Efektywność agentów wzrośnie dzięki niemal całkowitemu zmniejszeniu ilości wybierania ręcznego, a liczba wykonanych połączeń będzie 5 razy większa. Nieudane próby połączenia zostaną automatycznie oddzwonione tyle razy, ile potrzeba, aby uzyskać odpowiedź.
Wszystkie te zalety są niesamowite dla Twojej wydajności, ale jeśli pracujesz z ciepłą bazą lub potrzebujesz więcej personalizacji lub indywidualnego podejścia do klienta, spróbuj wybrać model Power lub Predictive dialing – to najlepszy sposób na zaoszczędzenie pieniędzy i czasu.
Identyfikuj się podczas dzwonienia
Mówiliśmy o indywidualnym podejściu. Co może być bardziej dziwne niż rozpoczęcie kampanii automatycznego wybierania numerów telefonów, które różnią się od lokalizacji klienta? Klienci chętniej odpowiadają na numery lokalne. Taka możliwość istnieje w niektórych programach Predictive dialing i zwiększa szansę, że klient zaufa Twojemu telefonowi i odbierze go.
Małe podsumowanie
Ręczne wybieranie numerów jest reliktem przeszłości w 2022 roku, ze względu na jego trudność i nieefektywność. Podczas gdy jeden operator nie może` wykonać wystarczającej liczby połączeń dziennie, wybieranie predykcyjne jest łatwym, tanim i szybkim sposobem pracy z tysiącami numerów telefonów. Co więcej, nie chodzi o jedną kampanię automatycznego wybierania – wiele z nich można uruchomić, edytować, monitorować i analizować w czasie rzeczywistym za pomocą jednego interfejsu. Zanim jednak zaczniesz korzystać z tych fantastycznych funkcji, usiądź i dokładnie przemyśl, które rozwiązanie predictive dialing najbardziej Ci odpowiada. Czy pracujesz z zimnymi czy ciepłymi bazami? Jakie są Twoje algorytmy połączeń lub główne zasady obsługi klienta? Pamiętaj o trzech różnych rodzajach oprogramowania do wybierania predykcyjnego – modelach wybierania Power, Predictive i Preview. Wybór odpowiedniego z nich jest kluczem do sukcesu.
Teraz wybrałeś oprogramowanie Predictive dialer i jesteś gotowy. Nie zapomnij o minimalnej liczbie agentów, bez których nie będziesz w stanie osiągnąć wspaniałych wyników. Ustaw strefy czasowe i czas pracy, zasady ponownego wybierania i używaj tylko lokalnych numerów – a Twój sukces będzie bliżej niż możesz sobie wyobrazić.